Сервіс / гарантія

Шановні покупці.

  1. Купуючи техніку в нашому магазині, ви купуєте надійну техніку з гарантією!
  2. Термін гарантійного обслуговування коливається від 6 місяців до 2 років залежно від виду техніки і виробника.
  3. Все гарантійне обслуговування товарів здійснюється нашими фахівцями.
  4. Дані умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам Споживача протягом гарантійного терміну з моменту передачі товару Споживачу.

 

Зверніть увагу:

  1. Перш ніж почати експлуатацію техніки, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з умовами та керівництвом по експлуатації, переконатися в тому, що вони являють повними та надані достовірні дані, відсутні виправлення.
  2. Гарантійний талон є єдиним документом, що підтверджує право на гарантійний ремонт та обслуговування придбаного обладнання. Без пред'явлення даного талона претензії не приймаються. При втраті дублікат гарантійного талона не видається. На кожному гарантійному талоні (і описі) роз'яснюються правила використання товару за призначенням, що дозволено, а що заборонено заводом-виробником.
  3. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки, якщо виріб буде визнано несправним через заводського дефекту, і лише протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні.
  4. Серійний номер і модель виробу повинні відповідати вказаним в гарантійному талоні.
  5. Термін гарантійного ремонту вказаний окремо для кожного придбаного товару і обчислюється в місяцях з моменту придбання.

 

Гарантійні зобов'язання анулюються, якщо:

  1. Пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін
  2. Серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні.
  3. Вироби піддалися ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.
  4. Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві з експлуатації.
  5. Виріб пошкоджено або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування.
  6. Обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників і інших ситуацій, що не залежать від продавця.
  7. Виріб має виражені механічні пошкодження, отримані в результаті яких-небудь дій покупця, або сторонніх осіб.
  8. Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації.
  9. Виникли пошкодження, викликані використанням нестандартних запчастин, недотриманням термінів технічного та профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для даного вироби.
  10. Представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи устаткування або його компонентів (частот, напруг і ін.)
  11. Обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.
  12.  

Наші ліцензії

Новини

13.03.2015

У звязку з стрімкоу зміную курсу валют ціни на сайті можуть змінюватись. Уточнюйте ціни по телефону у наших менеджерів. Вибачте за незручності.

Наші партнери

1079